Om Tørring skoles SFO

Tørring SFO er en integreret del af Tørring Skole. SFO’en ligger i indskolingen og der er ca. indskrevet 120 børn, fra 0. – 4. årgang.

SFO’ens opgave er at skabe et pædagogisk udviklende og trygt miljø, der støtter børns trivsel, dannelse og generelle udvikling i et samarbejde med skoledelen. Vi finder det vigtigt, at børnene har mulighed for at lege, knytte venskaber, få succesoplevelser, være en del af større fællesskaber, få gode oplevelser med andre og at udvikle kreative, sociale og motoriske kompetencer. Der laves aktivitetsplaner for både hele året og på ugebasis, med traditioner og aktiviteter for børn der er tilmeldt SFO’en og deres pårørende.

Udpluk af aktiviteter og traditioner i Tørring SFO:
SFO fest i efteråret, Julehygge for pårørende, temauger, ”Bag for en sag”, sommerfest, ugentligt svømning, leg inde og ude, årgangsdage, mega meget hygge og afslapning og meget andet

Kontaktoplysninger:

Kommunikationen til Tørring SFO går igennem AULA’s komme/gå system, hvor forældrene kan skrive sendetider, hvem afhenter jeres barn eller legeaftaler ind.

Tørring SFO har også telefonnummeret 4046-7578, hvis I akut har behov for at komme i kontakt med SFO’en.

Åbningstider:

Mandag: 6.00-8.20 og 14.00-17.00

Tirsdag: 6.00-8.20 og 14.00-17.00

Onsdag: 6.00-8.20 og 13.15-17.00

Torsdag: 6.00-8.20 og 14.00-17.00

Fredag: 6.00-8.20 og 13.15-16.00

På linket herunder kan du finde, oplysninger om feriepasning i SFO’en, takster for SFO modulerne, indmeldelse i SFO og meget andet